AI, Inc. demonstrē savas vēlēšanu kompetences un meklē klientus
Bezmaksas rīks novērtē mākslīgo intelektu ģenerētu saturu
Bezpeļņas organizācija apvieno savu konkurentu maksas detekcijas rīkus un pašu izstrādātās metodes, lai lietotājiem sniegtu procentuālu vērtējumu, cik iespējams ir, ka attēls, video vai audio klips ir viltots. Cilvēki var ievietot tīmekļa saiti uz aizdomīgu saturu vai tieši augšupielādēt materiālu. TrueMedia pēc tam novērtē iespējamību, ka kaut kas ir ģenerēts ar mākslīgo intelektu – lai gan Etzioni atzīst, ka rezultāti nav pilnīgi precīzi.
Kad POLITICO izmantoja bezmaksas pakalpojumu, piemēram, sistēma spēja atklāt aptuveni 85 procentus no deepfake materiāliem.
Etzioni teica, ka līdz maijam tūkstošiem cilvēku – no akadēmiķiem un žurnālistiem līdz vēlēšanu amatpersonām un ASV federālās valdības darbiniekiem – izmantoja viņa produktu. Viņš neatklāja, cik daudz izmaksāja detekcijas rīka darbība. Bet izmaksas, saskaņā ar mākslīgā intelekta ekspertu, samazinājās, jo TrueMedia AI sistēmas tika apmācītas arvien lielākam skaitam pieprasījumu.
“Tas ir paredzēts – gan tagad, gan nākotnē – kā zaudējumu nesošs pasākums,” viņš atzina – atkal atteicās komentēt savus plānus pakalpojumam pēc ASV novembra vēlēšanām. “Mūsu ideja ir būt sabiedriskam pakalpojumam, un sabiedriskiem pakalpojumiem ir izmaksas.”
Kate Dommett par AI rīku attīstību
Kate Dommett, digitālās politikas profesore Šefīldas Universitātē Lielbritānijā, uzskata, ka AI rīku attīstība šī gada vēlēšanu ciklā – gan komerciālo piegādātāju, gan bezpeļņas organizāciju vidū – ir tikai sākums, nevis finiša līnija tehnoloģijas evolūcijā.
Dommett ir eksperte politisko kampaņu jomā visā pasaulē, kur tika izmantoti jaunākie tehnoloģiju sasniegumi. Neskatoties uz AI popularitāti, viņa paliek skeptiska par to, ka pašreizējais pakalpojumu klāsts, īpaši tie, kas piedāvā iekļūt sociālo mediju lietotāju vidū caur sarežģītiem algoritmiem un tā sauktajiem datu analīzes rīkiem, ir kas vairāk par dūmu priekškaru.