Tiešsaistes reklāma

Von der Leyen tiešsaistes reklāmas kampaņa pārkāpj ES pašu caurspīdīguma noteikumus

Pārstāvji neatsaucas uz komentāriem Kampaņas pārstāvji un AdQuality neatbildēja uz atkārtotiem komentāru pieprasījumiem. Nevalstiskās organizācijas norāda uz nepietiekamu pārbaudi MCC AdQuality kopumā ir iztērējis 69 300 eiro par 17 reklāmām Google pakalpojumos kopš marta vidus, kad von der Leyen paziņoja…

Facebook un Instagram saskaras ar ES izmeklēšanu satura ierobežošanas jautājumā

Politiskās reklāmas un mākslīgā intelekta deepfake jābūt skaidri atzīmētiem Platformas kā Facebook tika lūgtas nodrošināt, lai politiskās reklāmas un mākslīgā intelekta deepfake tiktu skaidri atzīmēti pirms vēlēšanām. ES vēlēšanas tuvojas Simtiem miljonu eiropiešu dosies uz vēlēšanu iecirkņiem 6.-9. jūnijā, lai…